Lufthansa ötcsillagos légitársaság a mai naptól első és egyetlen Európában
A mai napon az első Ázsián kívüli légitársaságként a Lufthansa ötcsillagos légitársaság minősítést kapott a Skytrax brit légi ipari tanácsadó szervezettől. Ezzel a Lufthansa tizedikként csatlakozott a rangos besorolást elnyerő légitársaságok elitklubjához. A Skytrax zsűrije már évek óta öt csillaggal értékelte a Lufthansa első osztályát – de most a teljes légitársaságnak sikerült kiérdemelnie az elismerést. Indítsák el videóként az ünnepi képet.
A címképen jobbról Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának elnöke a díj átvételekor mondta:
A díj annak a komoly munkának a megérdemelt elismerése, amellyel ismét a világ vezető prémium légitársaságai közé kívánjuk emelni a Lufthansát. A flottánkban végrehajtott jelentős összegű befektetéseknek, a kabinok felújításának, a digitális szolgáltatások bevezetésének, az új várók megnyitásának, valamint a fedélzeti és földi szolgáltatások fejlesztésének köszönhetően sikerült felzárkóznunk az élbolyhoz. A kimagasló kínálat és a dolgozóink nyújtotta profizmus és színvonal révén válhatott a Lufthansa ötcsillagos légitársasággá. Mindenki büszke lehet a vállalatnál erre az elismerésre, különösen az utastérben, a pilótfülkében és a földi kiszolgálásban dolgozó kollegák, akik az ügyfelekkel való érintkezés során nap mint nap beteljesítik a prémium szolgáltatás ígéretét. Meg vagyok győződve róla, hogy az ötcsillagos minősítés megszerzésében légitársaságunk kiváló dolgozói játszották a legfontosabb szerepet
A Skytrax vezérigazgatója, Edward Plaisted a címképen balról pedig kiemelte:
Az ötcsillagos besorolás nem csupán azért jelentős elismerés, mert az európai légitársaságok közül a Lufthansának sikerült elsőként megszereznie, hanem azért is, mert az utóbbi évek fejlesztéseit jutalmazza, különös tekintettel az utasoldali kiszolgálásra.
A Skytrax tesztelői az utasok szempontjait veszik figyelembe az utazás során. A földi és a fedélzeti szolgáltatások mintegy 800 kategóriára kiterjedő, átfogó értékelése alapján pontozzák a minőséget. A szempontok között szerepel a fedélzeti kiszolgálás, az ülések kényelme, az ellátás, a biztonsági intézkedések, a fedélzeti szórakoztatás és a vámmentes árukínálat. Az ötcsillagos minősítés odaítélésében fontos szerepet játszott a Lufthansa termékfejlesztési törekvéseinek következetessége és kitartása.
Az utóbbi években a társaság átfogó felújítási programot hajtott végre például az első, az üzleti, a prémium turista és a turista osztály kabinjaiban. Az első és az üzleti osztályon éttermi szolgáltatásait is bővítette, pontosabban igazodva az utasok egyéni igényeihez. A jövőre nézve ígéretes fejlesztés az új üzleti osztály 2020-ban várható bevezetése a Boeing 777-9 utasszállítók fedélzetén, a megújult és még színvonalasabb prémium turista és turista osztállyal.
A Lufthansa az új Lufthansa alkalmazással, valamint a földi és fedélzeti digitális szolgáltatások sokszínű kínálatával is értékes pontokat szerzett. A légitársaság arra törekszik, hogy a digitális lehetőségeket megragadva, testre szabott ajánlatokkal és szolgáltatásokkal lássa el utasait.
A légitársaságok rangsorolása mellett a Skytrax légi ipari tanúsító szervezet a legnépszerűbb légitársaságok listáját is minden évben közzéteszi. Az idei World Airline Awards értékelése során a Skytrax mintegy 19,8 millió utast kérdezett meg a témában 105 országból, és a válaszok alapján a Lufthansát nyilvánította Európa legjobb – és a világ hetedik legjobb – légitársaságának.
A Skytrax az 1990-es évek óta végez felméréseket az utasok körében a légitársaságok és a repülőterek minőségéről. A tanácsadó cég 1999-ben minősítette első alkalommal hivatalosan a vizsgált vállalatokat. Eddig tíz légitársaságnak sikerült a világon elnyernie a legmagasabb, ötcsillagos minősítést.
Forrás: Lufthansa