Old timer repülő autó
Ez az 1954-ben épített Taylor AEROCAR egyik az öt közül, ami talán még egyedül repül. A jármű az Egyesült Államokban mind légi, mind közúti közlekedésre képes, teljes FAA tanúsítvánnyal.
A Taylor AEROCAR repülő autót Moulton Taylor repülőmérnök fejlesztette ki. A Lycoming motor hajtásával 150 lóerőt képes előállítani 3 sebességes kézi sebességváltóval párosítva. Autó üzemmódban a meghajtást az első kerekekre küldi, repülő üzemmódban pedig meghajtja a címképen a vezérsíkok mögött látható Hartzell kétlapátos légcsavart. Akkor is ez a két hajtómű és légcsavar márka volt a menő.
Útközben a szárnyakat, a légcsavart és a törzset egy pótkocsi segítségével vontatják, 30 perc alatt lehet átszerelni egyik üzemmódból a másikba. A kabin két személyes, repcsiként körül 500 kilométeres a hatótávja és 180-nal is képes repülni. 30 ezer kilométert ment autóként és ami fontosabb, 800 órát repült.