Repülőgépek utolsó útja

Mi történik akkor, ha egy repülőgépet kivonnak a forgalomból? Néhány képpel válaszolunk erre a kérdésre.

Hirdetés


Maradványait markolókkal széttépik és belőle a fémeket nyilván újrahasznosítják. Szomorú nézni ezeket a képeket.


Egyszerűen ott hagyják a repülőtér valamelyik sarkában.


Vagy turista látványosság lesz a város szélén. A képen Bangkokba a repülés szerelmeseinek kiemelt úti cél, ami nem veszélytelen.


Néha ösztönzik is, hogy művészek fessék be és aztán elviszik azt valamilyen múzeumba.


A repülőgép egy alkatrész bánya. A székek az Airbus A380 óriásgépből valók. A gépet akkor festik teljesen fehérre, ha a tulajdonos szeretné másnak el- vagy bérbe adni. A pandémia alatt temettük az Airbus emeletes gépét, vagy mégse? Jönnek vissza fokozatosan, ma is kaptam egy hírt erről. A Lufthansa és az Etihad egy-egy újabb Fehér Elefántot vett ki a konzerválásból, reaktiválta őket.

Több mint 100 videónk a légitársaságokról


Elvis a rocksztár repülőgépének maradványa. Ezt már többször eladták, nemrég legutóbb. Régóta nem repülőképes. A középső kép az fénykorában készült, ma nem tudni, milyen lehet a fedélzet.


Főleg a sivatagokban tárolják azokat a gépeket, amelyekre momentán éppen nincs szükség, de visszavárják őket a forgalomba. A COVID miatt megismertük ezeket meg a repterek holt részében is láthattunk elég lekonzervált repülőgépet.


Az Ég királynője az utasszállításban sajnos már véglegesen kifutóban. Az utolsó repüléseket nemrég egy videónkban foglaltuk össze. A székezés megszüntetésével a Boeing B747 általában teherszállítóvá alakul át, a felső képen már ilyen oldalajtóval rendelzőket lehet látni pihenőben. Ferihegyen meg lehet csodálkozni a Boeing B747 cargo repülőgépek ma is elegáns leszállásán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Translate »